Monday, October 11, 2010 | By: Nak Story Skit

OnLy 1, 4 my HeArt... (Part 3)

Akhirnyer...
Sbb aku x serius mintak dr 'si dia'...
Melepas la aku nak jdkan 'si dia' sbg mkwe@tunang aku... :(
Bile aku dpt tau 'si dia' dah bpunya, aku jd kecewa sgt...
Mase tu aku dah ade kat matrik n hampir puasa wktu tu...
X tau nak kate mcm mane bile dpt tau hatinya dah bpunya..:(
Tp baru skrg aku rase mcm mane hati hancur mcm kene hempap ngan batu...
Sakit siot....
Rase mcm nak tcabut jer jantung ngan hati aku ni...
Tp semua ni salah aku jgk sbb x awal2 masuk line...
Kan dah merana... :(
Tp stiap pkara tu ade hikmahnye...
Dlm bln puase, aku mkn skit je wktu bbuka n hasilnyer...

Hensem tak mase aku kurus skit...?
Hua3...
X hnsem mane pun, tp manis & cute tu mmg ade ar... ;)
Opsss, jgn muntah dulu...
Bace biar abis dulu citer ni baru gi mangkuk tndas nak muntah...
Smbung citer td...
Past aku kecewa ngan tragedi TU...
Aku jd frust n nak cari pengganti secepat mungkin...
Cari penyer cari ade ar kwn aku tunjuk sorang pmpuan ni..
Herm, ok jgk ar...
Mmg bsopan santun, asyik pakai bj kurung jer...
Mmg ank gadis melayu sejati ar...
ayat punyer ayat, bile dah hampir nak dapat..
Opppssss...
Kwn aku salah pilih org da....
Rupenye dah bpunya daaa...
Siot la kwn aku ni, ade kt patut bg yg dah bpunyer...
Bg la yg single lg...
Susah sgt ke nak cari yg single...
Tp x tau nape bile aku tau dia dah bpunya, aku x rase sedih sgt...
X rase pape pun...
Mcm tkde pape pun tjadi...
Mgkin sbb aku syg n suka pd 'si dia' tu lg kut...
Wlau 'si dia' tu dah bpunya, tp aku tetap contact 'si dia' tp x mcm dulu ar...
Jarang2 jer...
Tp aku selalu pesan kat 'si dia' agar hati2 ngan pakwe dia tu...
Sbb aku rase smcm jer mamat tu...
Muke agak macho tp ntah ar...
ade something wrong ar...
Tp ape ye.....
Herm, tp ape aku rase tu mmg betul...
Mmg susah nak cari mamat yg "BAIK" mcm tu..
Aku heran ade gak mnusia mcm tu...
Tp tkpe ar, pkara dah lepas n 'si dia' pun dah clash ngan mamat tu...
Mcm aku kate, stiap pkara ade hikmah...
Mgkin ni nak uji tahap kesabaran & ksetiaan aku kat 'si dia'...
Akhirnye, past abis mtrik...
Aku dapat gi U & apy sgt sbb dapat same U ngan 'si dia'... :)
Tp wlau U same, tmpat agak jauh skit...
Dlm 30km jgk jarak aku dr 'si dia'..
Tp x jauh sgt ar...
sooooooooo...
Aku mula utk jadikan 'si dia' sbg mkwe@tunang aku smpai bile2 sblm kawin... :)
Herm, maka pd suatu tarikh yg aku ingat lg....
Aku bhajat nak melamar 'si dia' utk jadi mkwe@tunang aku... ;)
Dah lenguh ar taip laptop ni..
sambung kemudian ar...
Past ni aku cite ttg saat aku melamar 'si dia' kat suatu tmpat n x la romantik sgt..
Biase2 jer...
Kay, ar...
To be continued....

0 comments:

Post a Comment